Powód

Blog ten powstał, by przybliżyc społeczeństwu polskiemu  - kalaripajat, staroindyjską sztukę walki, której korzenie sięgają 5 tysięcy lat wstecz.
Ja poznałam kalari dzięki kilku cudownym zbiegom okoliczności (jako że takowe ponoc nie istnieją i wszystko w górze z dawien dawna zapisane jest). O tym jednak opowiadac nie będę, bo to temat na oddzielnego posta. Od razu jednak w kalari się zakochałam i postanowiłam wyjechac do Indii, by zgłębiac jej arkana. Tak też się stało. Pod koniec sierpnia 2008 roku wylądowałam na kontynencie azjatyckim, gdzie spędziłam 13 miesięcy. Praca była ciężka, ale owocna. Nigdy nie sądziłam, że mogę by tak silna (zarówno duchowo, jak i cieleśne). Dlatego też, za namową mojego mistrza, Gurukkala C.M.Sherif, wróciłam do Polski, by i tu zasiac ziarno kalari, i dac mozliwośc poznania tej sztuki innym. Krok po kroku.
Na łamach niniejszego bloga zamieszczac będę wszelkie dostępne mi informację dotyczące naszej wspólnej pasji - kalari.

1 komentarz:

  1. Kochana, chyba w roku się pomyliłas. Wyjechałaś raczej wczesniej, bo gdyby to był 2008 rok, to jeszcze byś tam była, skoro 13 miesięcy spędziłaśm w Indiach.
    A w ogóle to fajnie, że można o Twoich doświadczeniach, przemyśleniach i przeżyciach poczytać:)
    Pozdro!
    Walko

    OdpowiedzUsuń